charakterystyka centrali:
- Pojemność: min. 6 LW/1 LM; max 6 LW/2 LM
- Przekazywanie, zawieszanie, przechwytywanie zawieszonych lub przekazanych rozmów, przenoszenie dzwonienia
- Różnicowanie uprawnień abonentów
- Oferowanie rozmowy, „wejście na trzeciego”
- System DISA umożliwiający bezpośredni dostęp do numerów wewnętrznych
- Transfer połączeń faksowych
- Komunikaty słyszane w słuchawce: „rozmowa”, „bramofon”, „blokada”, „przyjęto”
- Melodia dla połączeń oczekujących
- Praca w systemie impulsowym i tonowym (DTMF)
- Współpraca z jednym lub dwoma bramofonami
- Automatyczne przełączanie telefon-linia miejska w przypadku braku zasilania
- Obsługa prezentacji numeru CLIP na zewnętrznych portach cyfrowych i analogowych (FSK)
- Praca w systemie impulsowym i tonowym
- BillingMAN - taryfikacja rozmów wychodzących (numer abonenta inicjującego rozmowę, ewentualny pośrednik, gdy rozmowa była przekazana, numer, jaki wybrano na "mieście", data, godzina, koszt rozmowy, zgodnie z taryfami operatorów)
- Pełna rejestracja rozmów przychodzących (w tym również nieodebranych i złośliwych) wraz z informacją, który abonent centrali odebrał połączenie
- Bufor połączeń przychodzących i wychodzących
- Automatyczny ruch przychodzący w konfiguracjach MSN i DDI umożliwiający bezpośrednie połączenie z określonym numerem wewnętrznym
- INVENIO - wielopoziomowe interaktywne kierowanie połączeń przychodzących - funkcjonalność IVR (interactive voice response)
- PATHFINDER - funkcja automatycznego wyszukiwania ścieżki połączenia na podstawie numeru wybranego przez inicjatora połączenia i jego prli>ezentacji
- Funkcja LCR (Least Cost Routing) - wybór najtańszej drogi połączeniowej
- System DISA umożliwiający dostęp do numerów wewnętrznych
- Dostępne 99 niezależnych zapowiedzi słownych, nagrywanych przez użytkownika, których działanie może być zależne od trybu pracy centrali (np. Dzień/Noc/Weekend,/Święto itp.)