pms-08

charakterystyka centrali:

  • Pojemność: min. 6 LW/1 LM; max 6 LW/2 LM
  • Przekazywanie, zawieszanie, przechwytywanie zawieszonych lub przekazanych rozmów, przenoszenie dzwonienia
  • Różnicowanie uprawnień abonentów
  • Oferowanie rozmowy, „wejście na trzeciego”
  • System DISA umożliwiający bezpośredni dostęp do numerów wewnętrznych
  • Transfer połączeń faksowych
  • Komunikaty słyszane w słuchawce: „rozmowa”, „bramofon”, „blokada”, „przyjęto”
  • Melodia dla połączeń oczekujących
  • Praca w systemie impulsowym i tonowym (DTMF)
  • Współpraca z jednym lub dwoma bramofonami
  • Automatyczne przełączanie telefon-linia miejska w przypadku braku zasilania
  • Obsługa prezentacji numeru CLIP na zewnętrznych portach cyfrowych i analogowych (FSK)
  • Praca w systemie impulsowym i tonowym
  • BillingMAN - taryfikacja rozmów wychodzących (numer abonenta inicjującego rozmowę, ewentualny pośrednik, gdy rozmowa była przekazana, numer, jaki wybrano na "mieście", data, godzina, koszt rozmowy, zgodnie z taryfami operatorów)
  • Pełna rejestracja rozmów przychodzących (w tym również nieodebranych i złośliwych) wraz z informacją, który abonent centrali odebrał połączenie
  • Bufor połączeń przychodzących i wychodzących
  • Automatyczny ruch przychodzący w konfiguracjach MSN i DDI umożliwiający bezpośrednie połączenie z określonym numerem wewnętrznym
  • INVENIO - wielopoziomowe interaktywne kierowanie połączeń przychodzących - funkcjonalność IVR (interactive voice response)
  • PATHFINDER - funkcja automatycznego wyszukiwania ścieżki połączenia na podstawie numeru wybranego przez inicjatora połączenia i jego prli>ezentacji
  • Funkcja LCR (Least Cost Routing) - wybór najtańszej drogi połączeniowej
  • System DISA umożliwiający dostęp do numerów wewnętrznych
  • Dostępne 99 niezależnych zapowiedzi słownych, nagrywanych przez użytkownika, których działanie może być zależne od trybu pracy centrali (np. Dzień/Noc/Weekend,/Święto itp.)