Cxs-0424.Wm

charakterystyka serwera:

  • Pojemność do 24 abonentów TDM i 118 abonentów IP (w tym 18 systemowych IP)
  • Współpraca ze stykami S0 ISDN-BRA (2B+D) i liniami POTS
  • Wewnętrzne porty analogowe, cyfrowe systemowe i cyfrowe S0 ISDN-BRA (2B+D)
  • Zintegrowany system nagrywania rozmów Embedded Recording (funkcja EbdREC) z max. 8 licencjonowanymi kanałami nagrywania rozmów. Wymaga pamięci Secure Digita (SD). Do obsługi wymaga programu RecordMAN2. Pracuje z firmware v. 4.02 lub wyższym
  • Pełna funkcjonalność routera, NAT, Firewall
  • Obsługa połączeń IP poprzez interfejsy LAN, WAN - zgodnie z protokołami SIP, IAX (kodeki G.711, G.729) - opcja
  • Obsługa połączeń GSM Dual Band: GSM 900, GSM 1800 (1do 4 SIM kart) - opcja
  • wsparcie dla mobilnych użytkowników: UniwersalMessageDND / Follow Me / Poczta głosowa
  • protokoły TAPI - integracja z aplikacjami zewnętrznymi, np. MS Outlook
  • Telekonferencje - do 10 jednoczesnych konferencji - do 32 uczestników konferencji
  • Modem zdalnego zarządzania centralą w standardzie
  • Prezentacja numeru - CLIP na wewnętrznych liniach cyfrowych i analogowych (FSK)
  • Obsługa prezentacji numeru CLIP na zewnętrznych portach cyfrowych i analogowych (FSK)
  • Praca w systemie impulsowym i tonowym
  • BillingMAN - taryfikacja rozmów wychodzących (numer abonenta inicjującego rozmowę, ewentualny pośrednik, gdy rozmowa była przekazana, numer, jaki wybrano na "mieście", data, godzina, koszt rozmowy, zgodnie z taryfami operatorów)
  • Pełna rejestracja rozmów przychodzących (w tym również nieodebranych i złośliwych) wraz z informacją, który abonent centrali odebrał połączenie
  • Bufor połączeń przychodzących i wychodzących
  • Automatyczny ruch przychodzący w konfiguracjach MSN i DDI umożliwiający bezpośrednie połączenie z określonym numerem wewnętrznym
  • INVENIO - wielopoziomowe interaktywne kierowanie połączeń przychodzących - funkcjonalność IVR (interactive voice response)
  • PATHFINDER - funkcja automatycznego wyszukiwania ścieżki połączenia na podstawie numeru wybranego przez inicjatora połączenia i jego prli>ezentacji
  • Funkcja LCR (Least Cost Routing) - wybór najtańszej drogi połączeniowej
  • System DISA umożliwiający dostęp do numerów wewnętrznych
  • Dostępne 99 niezależnych zapowiedzi słownych, nagrywanych przez użytkownika, których działanie może być zależne od trybu pracy centrali ( Dzień / Noc / Weekend / Święto itp.)