charakterystyka serwera:
- Pojemność do 24 abonentów TDM i 118 abonentów IP (w tym 18 systemowych IP)
- Współpraca ze stykami S0 ISDN-BRA (2B+D) i liniami POTS
- Wewnętrzne porty analogowe, cyfrowe systemowe i cyfrowe S0 ISDN-BRA (2B+D)
- Zintegrowany system nagrywania rozmów Embedded Recording (funkcja EbdREC) z max. 8 licencjonowanymi kanałami nagrywania rozmów. Wymaga pamięci Secure Digita (SD). Do obsługi wymaga programu RecordMAN2. Pracuje z firmware v. 4.02 lub wyższym
- Pełna funkcjonalność routera, NAT, Firewall
- Obsługa połączeń IP poprzez interfejsy LAN, WAN - zgodnie z protokołami SIP, IAX (kodeki G.711, G.729) - opcja
- Obsługa połączeń GSM Dual Band: GSM 900, GSM 1800 (1do 4 SIM kart) - opcja
- wsparcie dla mobilnych użytkowników: UniwersalMessageDND / Follow Me / Poczta głosowa
- protokoły TAPI - integracja z aplikacjami zewnętrznymi, np. MS Outlook
- Telekonferencje - do 10 jednoczesnych konferencji - do 32 uczestników konferencji
- Modem zdalnego zarządzania centralą w standardzie
- Prezentacja numeru - CLIP na wewnętrznych liniach cyfrowych i analogowych (FSK)
- Obsługa prezentacji numeru CLIP na zewnętrznych portach cyfrowych i analogowych (FSK)
- Praca w systemie impulsowym i tonowym
- BillingMAN - taryfikacja rozmów wychodzących (numer abonenta inicjującego rozmowę, ewentualny pośrednik, gdy rozmowa była przekazana, numer, jaki wybrano na "mieście", data, godzina, koszt rozmowy, zgodnie z taryfami operatorów)
- Pełna rejestracja rozmów przychodzących (w tym również nieodebranych i złośliwych) wraz z informacją, który abonent centrali odebrał połączenie
- Bufor połączeń przychodzących i wychodzących
- Automatyczny ruch przychodzący w konfiguracjach MSN i DDI umożliwiający bezpośrednie połączenie z określonym numerem wewnętrznym
- INVENIO - wielopoziomowe interaktywne kierowanie połączeń przychodzących - funkcjonalność IVR (interactive voice response)
- PATHFINDER - funkcja automatycznego wyszukiwania ścieżki połączenia na podstawie numeru wybranego przez inicjatora połączenia i jego prli>ezentacji
- Funkcja LCR (Least Cost Routing) - wybór najtańszej drogi połączeniowej
- System DISA umożliwiający dostęp do numerów wewnętrznych
- Dostępne 99 niezależnych zapowiedzi słownych, nagrywanych przez użytkownika, których działanie może być zależne od trybu pracy centrali ( Dzień / Noc / Weekend / Święto itp.)