CCT-1668.S

charakterystyka centrali:

  • Pojemność do 32 abonentów TDM i 118 IP ( w tym 18 systemowych IP)
  • Współpraca ze stykami S0 ISDN-BRA (2B+D) i liniami POTS
  • Wewnętrzne porty analogowe, cyfrowe systemowe i cyfrowe S0 ISDN-BRA (2B+D)
  • Zintegrowany system nagrywania rozmów Embedded Recording (funkcja EbdREC) z max. 12 licencjonowanych kanałów nagrywania rozmów. Wymaga pamięci CompactFlash (zalecane typy pamięci CF). Do obsługi wymaga programu RecordMAN2. Pracuje z firmware v. 3.05 lub wyższym
  • Pełna funkcjonalność routera, NAT, Firewall
  • Karty VoIP (kodeki G.711, G.729, GSM) (opcja)
  • Karty GSM (1 lub 2 SIM karty) (opcja)
  • Karta LAN (opcja)
  • ACD – Automatic Call Distribution - kierowanie ruchem przychodzącym
  • protokoły TAPI - integracja z aplikacjami zewnętrznymi, np. MS Outlook
  • Telekonferencje - do 4 jednoczesnych konferencji - do 8 uczestników konferencji
  • Prezentacja numeru - CLIP na wewnętrznych liniach cyfrowych i analogowych (FSK)
  • Obsługa prezentacji numeru CLIP na zewnętrznych portach cyfrowych i analogowych (FSK)
  • Praca w systemie impulsowym i tonowym
  • Billing rozmów wychodzących (numer abonenta inicjującego rozmowę, ewentualny pośrednik, gdy rozmowa była przekazana, numer, jaki wybrano na "mieście", data, godzina, koszt rozmowy, zgodnie z taryfami operatorów)
  • Pełna rejestracja rozmów przychodzących (w tym również nieodebranych i złośliwych) wraz z informacją, który abonent centrali odebrał połączenie
  • Bufor rozmów o wielkości do 30 000 zdarzeń
  • Automatyczny ruch przychodzący w konfiguracjach MSN i DDI umożliwiający bezpośrednie połączenie z określonym numerem wewnętrznym
  • INVENIO - wielopoziomowe interaktywne kierowanie połączeń przychodzących - funkcjonalność IVR (interactive voice response)
  • PATHFINDER - funkcja automatycznego wyszukiwania ścieżki połączenia na podstawie numeru wybranego przez inicjatora połączenia i jego prli>ezentacji
  • Funkcja LCR (Least Cost Routing) - wybór najtańszej drogi połączeniowej
  • System DISA umożliwiający dostęp do numerów wewnętrznych
  • Dostępne 99 niezależnych zapowiedzi słownych, nagrywanych przez użytkownika, których działanie może być zależne od trybu pracy centrali (np. Dzień/Noc/Weekend,/Święto itp.)